אנחנו מדברים על מרץ לפני שנתיים.
שזה במונחים של “נצח” לפני פריצת ה-AI לשוק החופשי.
כמעצבת אתרים, אחד האתגרים הקשים שעומדים בפניי לפני כל פרויקט – ובייחוד בפרויקט של תכשיטים:
זה מחסור בתמונות.
לרוב, הלקוחות יהיו דלי תקציב ולא ישקיעו על יום צילומים והפקת אופנה מקצועית בהן התכשיטים שלהן יוצגו על מודליסטיות מקצועיות, בסטיילינג משובח ועם תמונות איכותיות.
במיזם הזה שאני מדברת עליו
בעל המותג (הג’ינג’י) הוא המעצב של התכשיטים.
החומרים שהעביר לי לפרוייקט הם בעיקר תמונות על אשתו (המקסימה באמת) וההריונית.
זה חמוד ומקסים, הדואליות ביניהם, אבל זה לא מספיק מקצועי, ובטח כשמקימים אתר – ומשקיעים על חנות אונליין.

“אין שני לרושם ראשוני”
וכך אני מתייחסת לכל באנר ראשי בעמוד הבית של האתר אותו אני מעצבת.
והמטרה בסופו של דבר – להניע למכירה!
בסקירה שלי ברשת מול עשרות חנויות תכשיטים אחרות,
ניתחתי והבנתי שהבאנר הראשי צריך להכיל פנים. מודליסטית. שתהיה אנושית, שתשדר סטייל שיק ויתעורר בי החשק לקנות.
לעיתים השתמשו בסלבריטיז אבל רובם הסתפקו במודליסטיות – שצולמו בהפקת אופנה.
במקרה הזה, כמעצבת האתר נותרתי עם שתי אפשרויות לפני:
1 – להפציר בלקוח שלי לדאוג לתמונות מקצועיות על מנת שאוכל להמשיך לעבוד. ועד אז הפרויקט ייעצר וזה כמובן על אחריותו.
2 – ליצור בעצמי את התמונות, לקדם את הפרויקט, ואף להספיק לשחרר לו לפני פסח שמתקרב בצעדי ענק.
אז אני, כהרגלי, בוחרת תמיד באפשרות 2.
דוחק בעצמי להתעלות מעל המצופה, ליצור “יש” מ-“אין”, להפתיע אפילו את עצמי
העיקר להיות בתנועה ולא לתת ללקוחות לעכב את הפרויקט.


אלו הם התכשיטים שחיברתי יחדיו (ועם התמונות האלו עבדתי):




ואם זה לא מספיק..
וכאמור אני שואפת לשלמות, וזה לא באמת מספיק לי 🙂
ייצרתי רצף של 3 מודליסטיות כאלו משאטרסטוק, ש”הלבשתי” עליהן תכשיטים שונים…
את שלושת התמונות חיברתי יחד באפטר-אפקטס, בשילוב של מסרים ומשפטים מתחלפים.
והתוצאה?
סרטון שיווקי לבאנר הראשי לחנות התכשיטים…. זו שהיתה חסרת בידול וחומרים לעבוד איתן.
לסיכום
אתגרים בפרויקטים תמיד יהיו, וכל הגדולה של מעצב טוב, זה להיות מספיק יצירתי ולהגיב מהר תוך מחשבה אמיתית על הלקוח ועל לו”ז הפרויקט שלא יפגע ויפסיד רווחים עתידיים (גם אם העיכוב בגללו).